1 Şubat 2011 Salı

The Thin Red Line


- Bu dünyada bir adam, tek başına, bir hiçtir. Ve bundan başka dünya da yok.
- Yanlışın var, Top. Ben başka dünyayı gördüm. Bazen sanırım, sadece benim... hayal gücümdü.
- Öyleyse sen benim hiç görmeyeceklerimi gördün. (...)Herkesin katıldığı ve kendi kendini parçalayan, cehenneme çevrilen bir dünyadayız. Herkesin gözlerini kapatması ve hiçbir şeyin ona dokunmamasını umması gibi bir durum. Sadece kendine bakması.

Terrence Malick'in Mayıs'ta gösterime girecek yeni filmi The Tree of Life'ın fragmanlarını izlerken heyecanlandım, bir selam vermeli dedim kendi kendime. The Thin Red Line ve, varlığı veya yokluğuyla anlam, neden, amaç...

0 tepki:

Yorum Gönder


 
Sayfa Üst Görseli Marek Okon'un TOWERS OF GURBANIA isimli illüstrasyonudur.

Sinemaskot © 2008. Müşkülpesent # Umut Mert Gürses