19 Ocak 2011 Çarşamba

π


"Küçük bir çocukken, annem bana güneşe bakmamamı söyledi. 6 yaşıma geldiğimde baktım. Doktorlar gözlerimin iyileşip iyileşmeyeceğinden emin değillerdi. O karanlığın içinde yalnız olmak beni korkutuyordu. Yavaş yavaş güneş ışığı bandajların arasından sızmaya başladı ve görebiliyordum. Ama içimde değişen bir şeyler vardı. O gün ilk baş ağrısını yaşadım."


Darren Aronofsky sinemanın tanrılarından birisi benim için. Yakında zamanda ona da saygı kuşağı minvalinden bir şeyler yapmayı düşünüyorum, birçok tanrı kabul ettiğim sinema insanı için düşündüğüm gibi. Fakat henüz beceremedim, hoşuma giden bir fikir bulamadım veya onlar üzerine bir şeyler karalayamadım. Ben de güzelin seyrindeki keyfe daldım.

sevgi, saygı ve o tarz bilumum duygularla:;,

0 tepki:

Yorum Gönder


 
Sayfa Üst Görseli Marek Okon'un TOWERS OF GURBANIA isimli illüstrasyonudur.

Sinemaskot © 2008. Müşkülpesent # Umut Mert Gürses