16 Ocak 2011 Pazar

Kosmos

Korkuyorum Anne'yi izledikten sonra, çok güzel deyip bakakalmıştım. Şu anda düşündüğümde filmi pek hatırlamıyor olmam, Reha Erdem'in Korkuyorum Anne öncesindeki filmlerini hala izlememiş olsam da sonrasındaki filmlerini takip etmeme engel olmadı tabi. Beş Vakit ve Hayat Var, diğer ismi "İnsan Nedir Ki?" olan Korkuyorum Anne'ye göre vasat filmlerdi, diğer bir deyişle ben beğenmemiştim. Ama Kosmos gerçekten çok etkiledi beni. Kara hayran olmamın çok fazla etkisi de olabilir, ama o görüntüler, çekimler çok güzeldi. Neptün ve Kosmos'un beraber sahneleri ise yaşanması gereken bambaşka bir histi. Güzeldi, ve bu dönemlerde düşündüğüm üzere güzeli orada bıraktım, kendiliğinde soluklansın diye.


"Senin adın Neptün olsun, benim adım Kosmos. Sol elin başımın altında olsun, sağ da beni kucaklasın."

sevgi, saygı ve o tarz bilumum duygularla:;,

0 tepki:

Yorum Gönder


 
Sayfa Üst Görseli Marek Okon'un TOWERS OF GURBANIA isimli illüstrasyonudur.

Sinemaskot © 2008. Müşkülpesent # Umut Mert Gürses