7 Temmuz 2011 Perşembe

Happythankyoumoreplease


Josh Radnor'ın yazıp yönetip oynadığı Happythankyoumoreplease kendisinin ilk yönetmenlik denemesi. Buna How I Your Mother dizisinde Ted'i oynadığını da hesaba katınca kendisini Zach Braff'e benzetmekten kendimi alamıyorum. Ancak filmler bence kıyaslanamaz olsa da yaratıcıları sebebiyle bir karşılaştırma yaptım ben istemsizce ve Happythankyoumoreplease için şunu rahatlıkla söyleyebilirim: bir Garden State değil. -Başta söyleyip onun etkisinde karalamaktan kurtulayım dedim.-

Keyifli bir aylaklık, bir şehir ve sıradanlığıyla güzelleşen yaşamlar diye özetleyebileceğim bir film Happythankyoumoreplease. Filmde görünce çok mutlu olduğum Richard Jenkins'in Paul Gertmanian olarak Sam'in kitabı için henüz filmin başlarında söylediği şeylerin film için de geçerli olacağını düşünmüştüm, yani; "Düşük bütçeli, oldukça eğlenceli... Gayet oturmuş karakterler, gerçek insanlarmış gibi geliyor." Fakat sevimli bir film olsa da çok derinlemesine işlenmiş karakterler yok filmde. Konusu pek özel olmayan böyle senaryolarda bazı karakterlerin daha da sivrilmesinin filmi daha etkileyici yapabileceğini düşünüyorum ancak sivrilmek bir yana biraz sığ kalıyor Happythankyoumoreplease'de karakterler. Ancak film, küçük detayları ve yaşama dair izlerle kendisini izletiyor.

Sonuç olarak Josh Radnor'ın yine senaristi, yönetmeni ve oyuncusu olacağı Liberal Arts gösterime girdiğinde onu izletecek bir etkisi var Happythankyoumoreplease'in. Bu arada Liberal Arts'ta da Richard Jenkins olacakmış ve bu bile başlı başına güzel bir şey, Kate Mara da olsaymış daha güzel olurmuş tabi ama *neyse kendi kendime konuşmalarımı kendime saklayayım.

sevgi, saygı ve o tarz bilumum duygularla happythankyoumoreplease:;,

0 tepki:

Yorum Gönder


 
Sayfa Üst Görseli Marek Okon'un TOWERS OF GURBANIA isimli illüstrasyonudur.

Sinemaskot © 2008. Müşkülpesent # Umut Mert Gürses