25 Nisan 2011 Pazartesi

Kayıt Dışı


bazen özlerim ben. şarkılar güzel olsun diye var, eğer sandığım ve belki sandığın gibi gerçeklikle en ufak bir ilgisi olmuş olsaydı ben belki dememiş olurdum az önce, belki. arada bir özlüyorum ben, aslında sadece bunu söyleyecektim. ama her zamanki gibi açıklama gereği duydum her şeyi. zaten öyle sarpa sarmadı mı her şey? çünkü geriye kalanlar yetmemişti ve büyük şeyler istiyordu, büyük nedenler. kim bilir, belki de fazlaydı ve biraz da kendinden götürmek istiyordu. evet şimdi, an itibariyle bir kez daha farkediyorum ki bir şey birazcık belirsizse olduğunu, sıradanlığını gizleyebiliyor, aynı bu satırlar gibi. oysa ben bunu çok geç görüyorum. ama unutmadan, ben bazen çok özlüyorum, geriye kalanlarla oturup birkaç tanıdığın melodilerle dans eden sesine eşlik ediyorum.

ve evet, güzel olan her şey uzakta. veya uzak olan her şey güzelde. oysa giden yoktu, ve tabi kalan da. peki o zaman neydi bu kadar takıntılı yapan her şeyi?

illüstrasyon, marek denko- everything beautiful is far away.

0 tepki:

Yorum Gönder


 
Sayfa Üst Görseli Marek Okon'un TOWERS OF GURBANIA isimli illüstrasyonudur.

Sinemaskot © 2008. Müşkülpesent # Umut Mert Gürses