14 Nisan 2011 Perşembe

Mickey Rourke'u Neden Seviyorum?

Efsane isimlerden Mickey Rourke, güzel insan Darren Aronofsky'nin The Wrestler'ından sonra eski günlerine geri dönmüşcesine ismi konuşulur olmuş ve bir kez daha parlamıştı. 2008 yapımı The Wrestler'dan sonra bugüne kadar 8 filmin çekimlerini tamamlayan Rourke, Scream 4 (Çığlık 4)'un gösteriminde Vulture'ın sorularına cevap verdi.


Korku filmleriyle başlayalım. Korku filmlerini sever misin?
Duruma bağlı.

Hangi duruma?
İzleyecek hiçbir şey olmamasına. Ben buraya Harvey'i görmek için geldim, film hakkında hiçbir şey bilmiyorum. -scream 4'ün uygulayıcı yapımcılarından -executive producer- harvey weinstein'ı kastettiğini düşünüyorum, o değilse neyden ya da kimden bahsetmiş bilemiyorum-

Ya 50 Cent, geceyi o sunuyor?
Onu hiç görmedim.

Siz ikiniz birlikte filmde oynadınız, değil mi?
Çok kötü bir filmde, evet.

Ne, o film gösterime girdi mi?
Hayır, o kadar kötü bir film ki gösterime giremiyor.

O zaman bana neden o filmi yaptığını söyler misin?
Para için.

Ama filmin kötü olduğunu düşünüyorsun.
Berbat.

Neden?
İzleyip görmelisin.

Ya Megan Fox ve Bill Murray'le olan filmin?
Berbat. Başka bir berbat film. Ama, biliyorsun, kariyerinde ve tüm yaptığın filmler arasında, onlarca berbat film de yapıyorsun.

Megan Fox için, tüm zamanların en iyi aktrislerinden biri, gibi bir şey demiştin.
Birlikte çalıştıklarım içinde. (sırıtıyor)

O film sınırlı olarak gösterime girdi.
Çünkü güzel bir film değil.

Konuşabileceğimiz iyi bir filmini biliyorum: rugby filmin!
O harika bir film olacak. Şubat'ta çekimlerine başladık.

0 tepki:

Yorum Gönder


 
Sayfa Üst Görseli Marek Okon'un TOWERS OF GURBANIA isimli illüstrasyonudur.

Sinemaskot © 2008. Müşkülpesent # Umut Mert Gürses