26 Mart 2011 Cumartesi

David Fincher


Önce müzik videoları, ardından kronolojik olarak Alien, Se7en, The Game, Fight Club, Panic Room, Zodiac, The Curious Case of Benjamin Button ve The Social Network. Biri uyarlama olmak üzere henüz yapım aşamasındaki projeleri başka yönetmenler tarafından yaratılsalar hiç ilgimi çekmeyecek olsa da The Social Network bir kez daha gösterdi ki, Fincher ne çekse hiç düşünmeden izleyeceğim ve bir şekilde beğeneceğim.

"Filmlerin ne kadar eğlendirmesi gerektiğini bilmiyorum. Ben her zaman için filmlerin bıraktığı izlerle ilgilendim. Benim Jaws hakkında sevdiğim şey; bir daha asla okyanusta yüzmeyeceğim gerçeğidir."

"Hayal bile edemeyeceğiniz iblislerim var."


"Yönetmenlik, düzenli küçük bir resim çizip onu kameramana göstermek değildir. Film okuluna gitmek istemedim. Asıl noktanın ne olduğunu bilmiyordum. Gerçek şu ki; güneş batarken elinde sadece beş çekim olup bunların sadece ikisinin işe yarayacağını görene kadar yönetmenliğin ne olduğu bilemiyorsun."

Bu başlığın sebebi Kees van Dijkhuizen'in David Fincher'ın filmlerinden kurguladığı bu videodur:


sevgi, saygı ve o tarz bilumum duygularla:;,

0 tepki:

Yorum Gönder


 
Sayfa Üst Görseli Marek Okon'un TOWERS OF GURBANIA isimli illüstrasyonudur.

Sinemaskot © 2008. Müşkülpesent # Umut Mert Gürses