20 Ocak 2009 Salı

Kısa Kısa

- Michael Mann'in 30'lu yıllardaki soygun hikayesini konu alan filminde;

Johnny Depp, efsanevi soyguncu John Dillinger'ı


Christian Bale, Dillinger'ın peşindeki FBI ajanı Melvin Purvis'i


Marion Cotillard ise Dillinger'ın sevgilisi Billie Frechette'yi, canlandırıyor.

Film 10 Temmuz'da gösterimde.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

- Sylvester Stallone'un hem senaristi hem yönetmeni hem de oyuncusu olduğu The Expendables filminin kadrosu büyüdükçe büyüyor. Jet Li, Jason Statham, Mickey Rourke ve Forest Whitaker'ın oyuncular arasında yer aldığı film için, Sandra Bullock, Ben Kingsley ve Prison Break'ten T-Bag ismiyle tanıdığımız Robert Knepper ile görüşülüyor. Anlayacağınız kadroda bir tek ben yokum:)




Film, Güney Amerika'da ki bir diktatörü devirecek olan paralı askerlerin öyküsünü konu ediniyor. Stallone, Güney Amerika, paralı asker ve yönetim devirme denilince aklıma hiç de iyi niyetli olarak ortaya çıkmış bir senaryo gelmiyor ama oyuncuları sayesinde değer kazanan bir film olacak gibi duruyor.

Filmin çekimler Mart 2009'da başlayacak, en azından biz öyle biliyoruz:)

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

- Terrence Howard, Iron Man 2'nin kadrosundan çıkartılarak yerine Don Cheadle alındı. İkisi de zenci hiçbi' şey farketmez mi demek istiyorlar şimdi bunlar?

1 tepki:

Furkan Güven Taştan dedi ki...

Baya bilgilendim valla, yani isimleri okurken mest oldum :D

Yorum Gönder


 
Sayfa Üst Görseli Marek Okon'un TOWERS OF GURBANIA isimli illüstrasyonudur.

Sinemaskot © 2008. Müşkülpesent # Umut Mert Gürses