22 Haziran 2012 Cuma

Mary and Max


Mary and Max'in yönetmen ve senaristi Adam Elliot'ın 2004'te En İyi Animasyon Kısa Film Oscar'ını kazanan Harvie Krumpet filmini izlediğimde çok beğenmiştim, o zamana kadar izlediğim animasyonlardan çok daha farklı bir tadı ve güzelliği vardı ama yine de filmi çabuk unutmuştum. Benim için çok özel bir yere sahip olan ilk animasyon film Wall-E'ydi, gerçekten o zamana kadar izlediklerim içinde bambaşka bir animasyon filmdi, hatta bir daha öylesini izleyemeyeceğimi bile düşünüyordum ki uzun süredir beklettiğim Mary and Max'i bugün izledim, ve yine yanılmış olduğumu gördüm.

Mary and Max, çok anlatılıyormuş gibi gözükse de aslında her zaman olduğu gibi doğası gereği hep bir kıyıda kalan insanları, animasyon filmlerin hikaye anlatabilme potansiyelini çok iyi kullanarak konu alan çok güzel bir film.

Ayrıca belirtmeden geçemeyeceğim; filmi izlerken Max'la o kadar bütünleştim ki, filmi durdurup mutfağa gittim ve bir parça ekmek arasına sütlü çikolatamı koyarak afiyetle yedim.

sevgi, saygı ve o tarz bilumum duygularla:;,

0 tepki:

Yorum Gönder


 
Sayfa Üst Görseli Marek Okon'un TOWERS OF GURBANIA isimli illüstrasyonudur.

Sinemaskot © 2008. Müşkülpesent # Umut Mert Gürses