28 Ocak 2012 Cumartesi

Smultronstället - Wild Strawberries


- O nerede?
- Gitti. Hepsi gitti. Bir ameliyatla alındı profesör, bir cerrahi şaheseri. Acısız. Kanama ve titreme olmadan.
- Ne kadar sessiz.
- Mükemmel bir başarı profesör.
- Ya ceza?
- Bilmiyorum. Sanırım her zamanki.
- Her zamanki?
- Yalnızlık.
- Yalnızlık?
- Aynen öyle.
- Af yok mu?
- Bana sorma. Bilmiyorum.

***

- Sen bir korkaksın.
- Evet. Bu hayat beni hasta ediyor. İstediğimden bir gün fazla yaşamak sorumluluğuna itilmeye zorlanamam. Ve dediğimi gerçekten kastettiğimi biliyorsun.
- Bunun doğru olmadığını biliyorum.
- Doğru ya da yanlış bile yoktur. İhtiyaçlarımıza göre davranırız.
- Neymiş onlar?
- Seninki yaşamak ve bir hayat yaratmak için duyulan lanet bir istek.
- Ya seninki?
- Benimki ölmek. Taş gibi ölü olmak.

0 tepki:

Yorum Gönder


 
Sayfa Üst Görseli Marek Okon'un TOWERS OF GURBANIA isimli illüstrasyonudur.

Sinemaskot © 2008. Müşkülpesent # Umut Mert Gürses