6 Eylül 2020 Pazar

Taşındım!

Son yazının üzerinden bir buçuk yıldan fazla zaman geçmiş. Ama esasen blogun son dönemindeki birçok yazı "hala devam ediyor" demek adına lalettayin yazılmış şeylerdi. Hepimize fazlasıyla tanıdık olduğu için açmaya gerek olmayan birçok sebebi var bunun elbette. Bir de lisede başlayıp yıllar içerisinde her şeyiyle iyice hantallaşan bir yapısı olunca toparlamakla uğraşmak istemeyip toptan bırakmıştım blogu. Hem de açıkçası kim blog okuyor ki artık? Hele de sosyal medya varlığınız yoksa kime, nerede duyuracaksınız herhangi bir yazıyı. 

Pandemiyle beraber eve kapanmak, tekrar düzenli olarak blog yazmaya başlamak için elverişli bir zamandı ama bir türlü eyleme geçecek motivasyonu bulamayınca aylarca gerçekleştirmedim bunu. Dün esrik bir halde Charlie Kaufman'ın yeni filmini izlerken uzun süredir olmadığı kadar heyecanlandım ve önce filmi seveceğini bildiğim bir arkadaşıma sardım "izle bunu, izle konuşalım" diye ısrarcı olarak, sonra da eskisini toparlamaya çalışmak yerine neden yeni bir blogla sıfırdan başlamıyorum diye düşündüm. Öyle bir de anlatıyorum ki sanki ciddi planlar yapıp özel bir gişirim falan yapıyorum. Neticede tam 14 yıldır yer imlerinde aynı yerde duran linke tıkladım, değişmiş arayüze önce şaşırıp sonra basit bir tıklamayla yeni bir blog sayfası açtım. Yani ha bilgisayarda yeni bir belge açıp yazmışım, ha "sıfırdan bloga başlamışım," aynı şeyler efor sarfetme açısından. Fakat o efor benim için ciddi motivasyon gerektirdi, o yüzden sanki özel bir şeymiş gibi anlatıyorum galiba. Her neyse, o kadar süre yazı olmayınca bu sayfaya gelen kalmamıştır ama en azından nerede devam ettiğimin adresini bırakayım aşağıya. 


sevgi, saygı, ve o tarz bilumum duygularla:;,

0 tepki:

Yorum Gönder


 
Sayfa Üst Görseli Marek Okon'un TOWERS OF GURBANIA isimli illüstrasyonudur.

Sinemaskot © 2008. Müşkülpesent # Umut Mert Gürses